Leuk als meer mensen deze blog lezen

DEEL deze BLOG a.u.b. op FACEBOOK of TWITTER.
Bedankt voor het lezen (en delen).

zaterdag

Verbeteren, verbeteren, verbeteren ...

Amsterdam, aanleg Noord-Zuidlijn, Westerkerk, 16 augustus, 2011
Enquête van een verzekeraar. Klantvriendelijkheidsonderzoek.
    'Als u 'm invult en aan ons retourneert, helpt u ons om onze service te verbeteren.'
    Ik denk: Hoezo verbeteren? Is het al vóór het afnemen van die enquête bekend dat jullie er een zooitje van maken dan?
    'Nee, je moet er gewoon altijd vanuit gaan dat je jezelf in alles kunt verbeteren.'
    Nou, in dat geval hoef ik 'm niet in te vullen, toch? Ik grijns in mezelf om mijn eigen gevatheid.

Maar nu even serieus. Wat een stierenstront, zeg. Als we nou eens zó zouden leven dat we tevreden mogen zijn met onszelf en onze prestaties, ook al zijn ze vaak niet groots? Altijd beter dan bij voorbaat minimalistisch en onderdemaats te acteren, zodat we de hele tijd aan de hand van invullijstjes bij anderen moeten navragen in welke mate we er op welke punten niets van bakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom. Corresponderen over de inhoud van de berichten op deze blog doe ik niet.